Blogger Backgrounds

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

My Dear

Daisypath Happy Birthday tickers

MY RIZQ ISKANDAR

Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, September 30, 2012

Anak Sedara Baru CikDa

Lama tak mencoret di sini ya.
Oh. CD1 utk bulan ni bermula 28 Sept.
Never being late! Never missed!
Baikkan makcik saya itu. Hihi.

Oh, sebelum terlupa, saya sebenarnya dah jadi mak sedara kpd anak2 'adik-adik' saya.
Hihi. Adik2 di TTC Corner.

Satunya yg ini. Baby kpd Fara - Aina namanya. Lama dah lahir ni.. sebelum raya kut. Tp keterlupaan pula nak update. Shomel kan.
Keduanya - baby Adam. Anak kepada Nana Aris. Ini baru last week. Shomel. Geram. Tp sbb busy nau Cikda dia nih (sbb derang panggil Kekda, anak derang kena panggil Cikda lah. Hihi), jadi, tak dpt la pi tgk. 
Apa pun, tahniah utk meke dan seme TTC lain yg telah beroleh rezeki yang tidak ternilai nih. 

Insyaallah, rezeki kita bakal menyusul tak lama lagi.
Tp aku ni ha... lagi makin rilek ni. Padahal bulan 12 genap 4 tahun dah kawen. Mmg la baru lagi. Tp umur ai ni dah tak baru, sama tarikh dgn genap 4 tahun tu, maka umur ai pun genap 33 tahun jugek.  Tkpe lah. Muda lagi kan... kuikuikui..

*Gambar : kredit FB mereka.