Thursday, October 25, 2012

# cycle day

Bermula Lagi

google
Oh. Displinnya kamu.
Tidak terlewat walo sehari pun.
And.. the cycle is start again.
Like previous month, previous month, previous month......
Every month, without failed.

Ya... cycle aku sgt tetap.
Sangat.Sangat. Esp selepas kawen.
Without failed. 28 hari.

Bagi orang yg ada period problem mungkin kata aku harus bersyukur sbb takde masalah langsung utk mengira cycle.
Takde masalah nak tau bila O.D.
Buleh agak2 ja. Atau da dkt2 tu boleh tgk perubahan2 yg ada.

Tapi...keadaan ini mencengkam jiwa tau.
Dgn ini juga selalu buat aku tertanya mengapa.mengapa.mengapa.

Yerp. Mmg boleh diketahui kalo aku teruskan treatment.
Lebih setahun aku tgglkan treatment LPPKN. Mungkin sket lagi fail aku pun dah dilupuskan agaknya.
Takpe lah.

Skrg aku dah sibuk dgn Master Prog aku. Aku target utk complete kan dlm masa 2 - 2 setgh tahun.
Kerja-Study-Treatment - mmg aku tak boleh bahagikan masa utk tu seme. Bidang kerja aku pun dah semakin challenging which aku kena tumpu lebih pada kerja. And pada masa yg sama utk study.
So, aku decide utk TTC secara natural sahaja sepanjang waktu tu.
Mungkin, dalam kesibukan ni akan jadi satu miracle.
Who know???

*Selamat Hari Raya Aidiladha to all TTC'ian. 
*Lps habis period boleh try susu kambing n kurma. Harap dipermudahkan utk 'meneguk'nya.
*Sebulan lebih lagi to our 4th anniversary n bermakna sebulan lebih lagi jugak umo ku menginjak ke "double three"- Happy 33rd birthday!. Woho....

MY RIZQ ISKANDAR

Lilypie Third Birthday tickers

Rezeki Untuk Rizq

Lilypie Breastfeeding tickers

My Dear

Daisypath Happy Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers