Monday, October 29, 2012

# cycle day # usaha

Senyum Kambing

Masih belum terlewat utk ucapkan Salam Aidiladha kan...
Tentu seme seronok jumpa kaum keluarga.

Bulan ni terasa nak mula kembali dengan usaha utk berTTC.
Lama dah rasa 'malas'.
Nak usaha dengan cara apa ya?
BBT? Susu Kambing + Kurma? Jus Perawan?
Kalo ikut date, OD dlm 7hb camtu.
MyDH ada kata "lama tak tido hotel eh?"
Hurm. Dah cuti skolah. Tak bes pun kalo nak pegi hotel.
Tak mengapalah.
Kita buat rumah kita ala-ala hotel je lah bang.
Haha.

Tgh nak dptkan susu kambing segar nih.
Semangat berkobar-kobar nih.
Harap aku jangan me'luek' pepagi sudah. Haha.

imej : Google
p/s : Saya jarang 'bertenggek' kat rumah ni. Ini hanya blog utk cerita TTC sahaja. Saya selalu berada kat 'rumah biasa' saya. Jadi, memana TTCian yg dah follow blog ni, Insyaallah, saya akan letakkan list kat side bar. Apa2 hal, just emel saja :)

MY RIZQ ISKANDAR

Lilypie Third Birthday tickers

Rezeki Untuk Rizq

Lilypie Breastfeeding tickers

My Dear

Daisypath Happy Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers