Blogger Backgrounds

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

My Dear

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, December 11, 2012

Kun Fa Ya Kun


Hi. 
Lama tak menulis kat sini.

Td tgk status dr hamid kat FB. Mengenai seorang yg dpt hamil walaupun melalui xray HSG disahkan tersumbat kedua2 tiubnya.

Kuasa Allah kan.
Siapa mampu melawannya.

Sbb tu ada entry sebelum ni aku ada tulis, toksah duk label2 tak subur lah, buat graph, carta bagai. Sebab Allah lebih mengetahui apa terbaik untuk hambaNya.

Skrg aku rasa aku semakin jauh je dari TTC nih. Entah ek. Susu kambing, habis, tapi belum repeat order. Sebenarnya lately cam ada rasa ngilu2 bhgn ari ari. Risau sebenarnya. Tp cam nak tggu kalo serius baru nak pegi klinik. Tp cam tak bagus plak. Entah. Selagi boleh bertahan, buleh kot. Takde apa lah tu. Angin kot kan.

Oke lah. Pada kengkawan yg masih tak putus2 berusaha, tahniah diucapkan. Moga ada rezeki utk korang seme. Amin.... :)