Blogger Backgrounds

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

My Dear

Daisypath Happy Birthday tickers

MY RIZQ ISKANDAR

Lilypie Second Birthday tickers

Friday, February 8, 2013

AF Is Coming To Town

HoHoHo!
Riang gembira melihat kehadiran mu wahai makcik...
Tanpa gagal. Tanpa delay sedikit pun.

Takpe. Bertenang. Redha.
Belum masanya.

Kira treatment aura tu berjaya lah tu.

Dan tak serasi utk kami.
Walau ustaz tu kata ada yg dgn sekali treatment dah berjaya.
Walau akak aku yg ada fibroid pun dah mula ada perubahan. Boleh dikatakan mula nak sembuh.



Tapi, tidak bagi kami.
Masih bukan rezeki kami.


Ya Allah.....
terkadang mmg perit nak melalui ujian ini.
Bila. Sampai bila. Sampai bila.

"Allah tidak pernah menjadikan sesuatu itu sia-sia"

Next usaha - berubat kembali kepada perubatan kedoktoran.


****
Pada sesiapa nak tahu cara aura healing treatment atau nak tahu tpt kat mana, buleh la emel saya. Mudah je perubatan dia. Sangat2 mudah. Dan cepat je. Katanya ramai yg dah berjaya. Kakak saya pun nampaknya ada perubahan. Mungkin, pada kami je dia masih 'kebal'. Huhu.

Tak pe lah kan... kita usaha... selebihnya Allah yang menentukan.