Blogger Backgrounds

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

My Dear

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, March 29, 2011

TTC : What To Expect

Kan aku kata aku ni pemaleh. Nak menda tu laju je. Tapi nak mengamalkan nya... alahai...
Ni contohnya.


Buku ni lama dah aku beli. Genap setahun aku kawen.

See.... hadiah di hari jadi aku tu (tp sendiri yg beli. Teheheheh). Mmg pangai aku, kalo beli buku mmg akan tulis beli kat mana dan bila. Setahun lebih da buku tu. Tp nyer, aku baca 2,3 mukasurat je.

Buku ni bagus amat. Semuanya ditulis dlm tu. Pasal apa nak dimakan, cemana nak tau hari ovulation. Bagus. Sapa takde boleh dapatkan masa pesta buku antarabangsa nati. Mesti ada diskaun.

So, nati aku share2 kan apa isi kandungan buku ni ya.

3 comments:

AiTotYati said...

kekda,

pesta buku 26 april kan?
Ai akan jadi guru pengiring.
nak beli nak beli

(^_^)

E K A said...

taw tak kekda.en somi pun suka tulis tarikh, tp kat peralatan letrik la.cam oven ke peti ais ke.dia nak tgk riwayat benda2 tu...

PUANSTOBERI said...

Ai :
Sila beli, sbb nati dpt diskaun. sgt bagus buku ini.

Eka :
Hik hik..akak kalo peralatan letrik akak tak tulis, tp kalo barang cam syampoo ke, sabun basuh ke, minyak masak ke, akak tulis la dkt ketas luar tu. nak tau berapa lama tahan. tehehehe