Blogger Backgrounds

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

My Dear

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, May 15, 2012

Bila Artis Bunting Pelamin

Artis kan. Seme pun jadi bahan berita.
Seme orang dah tau. Smpai jadi bahan berita.
Aku tau dari twitter dia lah. Sbb aku 'follower' dia. Peminat katanya kan. Haha.

Lps tu dia retweet la seme yg org hantar kat dia.
Antaranya "Hiduppp Jejai. Anda mmg gagah"
Hek eleh *eh..bunyi cam jeles kalo aku meng hek eleh kan twit tu kan, tp ce pikir balik.. pikirrr.. dan pikir...*

Dan Fasha pun ada tweet 
"Kalau kita berniat baik, Insyaallah segala galanya dipermudahkan oleh Nya...."

Entah. Secara 'prima facie' nyer aku tak boleh nak mempositifkan diri bila tgk tweet dia tu. Terpikir apakah selama ni aku tak berniat baik, jd Allah tak bagi aku anak. Begitu?

But, we are what we are thinking.
Jgn bodohkan diri berpikir begitu lah.

Allah lebih mengetahui niat kita. Dan yg pasti Dia yg lebih tahu apa terbaik utk kita.
Jadi, redha.

Utk Fasha, tahniah. Utk Jejai, takkan la sbb tu pun anda dah gagah. Abis laki weols ni... tak gagah la. Kasihaann.....

Kut nak baca kat Metro ni : Fasha berbadan dua