Blogger Backgrounds

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

My Dear

Daisypath Happy Birthday tickers

MY RIZQ ISKANDAR

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, March 14, 2012

Selamat Datang Dan Salam Perkenalan

Hari ke hari mmg ada je pembaca baru dlm blog ni. Samada yg terus follow mahupun sekadar singgah mendapatkan maklumat.
Saya ucapkan selamat datang dan salam perkenalan.
Terima kasih kerana sudi menjenguk blog saya ni.

Tapi, saya nak bagitau, (pada yg baru-baru ni lah, yg dah lama baca/follow mungkin dah tau), yg saya jarang "berinteraksi" dlm ni. Jadi, kalo tgk komen2 tak dibalas tu jangan marah ya.
Biasanya saya hanya membuat entry saja dlm blog ni. Jarang balas komen, jarang juga membuat kunjungan balas ke blog2 lain. Tp jgn risau, kalo ada masa terluang, saya berkunjung juga lah ke blog lain2 tu.


Sebab.......

Sehari hari mmg saya meluangkan masa kat 'kebun stoberi' saya.
Kat sana saya lebih byk berinteraksi sesama rakan2 yg berkunjung. Membuat kunjungan balas dsbnya.
Kat sini sekadar meluahkan perasaan, share info-info berkaitan TTC. Sbb kat 'kebun stoberi' saya, saya tak bleh buat camtu sbb viewer ada pelbagai. 

Jadi,
maaf jika ada kunjungan yg tak terbalas.
Walau apa pun, kunjungan anda sgt2 saya hargai.
Doa saya, kita akan beroleh rezeki zuriat tu.
Jangan putus asa, dan jangan sesekali rasa ini adalah kekurangan kita.
Kita istimewa, kerana diberikan 'dugaan' ini.

Sekuntum rose khas buat pembaca tersayang :)

3 comments:

Zana Adieyza said...

semoga ada rezeki buat kita semua utk dikurniakan zuriat sendiri.. insyaAllah..

Anida said...

Salam perkenalan juga..

AiTotYati said...

kekda,

kite memang istimewa :D