Wednesday, January 9, 2013

# rawatan alternatif # rawatan LPPKN

Rawatan

10dpo. (agaknya la kot. Tak pasal pun OD nya tah).
Sakit blkg. Bawah dari pinggang. Ari2 pun rasa ngilu2 sengal.
Tanda biasa - makcik tu nak berkunjung.
Dlm 2, 3 ari lagi lah tu. Hurm.

Tiba2 teringat. Nak tulis apa usaha aku dah buat sepanjang 4 tahun berkahwin ni. Kira TTC la. Tp not too TTC sgt pun. Byk sekerat jalan.
a) Mula kahwin - belum setahun - ada hal Darussyifa - terus minta air pada ustaz di situ - sekerat jalan sbb rasa cam baru je - tak ulang pun ke sana.
b) Ada kawan ofis bagi debunga kurma. Minum dgn susu. Sekali je minum - muntah belahak sbb bau dia membuatkan tekak ni tak dpt nak terima. Huwaaaa...
c) Rebusan buah zuriat - 2x buat - tp tak konsisten. Oh ya, buah tu ada lagi dlm peti ais. Nak rebus balik lah. Nak minum semula.
d) Tgh tahun 2011 - rawatan d LPPKN - tak habis. Slps dapat result HSG - jumpa doktor - trus tak sambung sbb masa tu nak gi Hongkong. Agaknya dah lupus pun fail aku kat situ.
e) Hujung tahun 2012 - try buat segenggam kurma + susu kambing fresh - boleh lah minum - tp tak re-stock pula.
f) Aura healing - masih dlm perubatan
f) Habbatus sauda.

Memacam aku buat dah. Cuma aku tak buat berurut je lagi. Itu mmg aku punya prinsip sendiri. Dan itu adalah jalan terakhir sekali. Biarlah buat rawatan lain dulu. 

Tahun ni InsyaAllah, nak konsentret bebetul. Umur pun dah 34 tahun ni. Tinggal setahun je lagi dari 'border line'. Rasa dlm tahun ni nak buat appmt dgn dr Hamid Arshat pulak. Utk tu, aku terpaksa melepaskan sesuatu. Dan aku bersedia utk itu.

Semoga keputusan yang aku buat ni adalah pilihan yang terbaik utk aku dan diredhai oleh Allah.

MY RIZQ ISKANDAR

Lilypie Third Birthday tickers

Rezeki Untuk Rizq

Lilypie Breastfeeding tickers

My Dear

Daisypath Happy Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers