Monday, January 14, 2013

# aunt flow # cycle day

Jan 2013 : CD1

Tanpa gagal. Tanpa lewat. Spti biasa ia menjengah ku.
13 Januari 2013. {hai..cycle jadi 27 hari je pulak. Hai..engkau ni..}
:)

Senyum. Tak perlu kata apa-apa.

Walau dalam hati amat lah berharap satu keajaiban.
Tp macam tak mungkin.


Oke, mulai bulan ni, Insyaallah, saya akan menulis juga tanda2 makcik tu nak dtg. Bukan apa, tak mahu cam 'tipah tertipu' atau 'perasan mengandung'. Muahaha. Bukankah tanda2 nak period dan pregnant tu sama. Kadang2 kita terbuai2 pula perasaan dan terus 'perasan'!

Haha.

Bulan ni nyer sign :
#1 Backache : Bhgn bawah pinggang. Sesekali rasa cam sengal2.
#2 Abdomen : Tak sakit ngilu cam senggugut kali ni, tp cam lain sket la. Entah cemna nak cakap. Tp kali ni tak menyucuk2 sangat cam period pain tu. Pun, period pain takde bulan ni. Alhamdulillah.
#3 Tender breast : Ini biasa la kan. 

Tanda2 ni kan sama ngan simptom pregnant juga.
Bikin saya perasan saja. Heh!
Selalunya saya refer di sini : 


Apa pun, tahun 2013 ni mmg saya berazam utk serius TTC. Harus ada usaha setiap bulan. Tidak mahu menjadi hangat-hangat tahi ayam sebagaimana tahun2 yg lepas. 
Umur sudah meningkat. Sudah smpai border line. Had umur yg paling afdal adalah sebelum 35thn. Dan tahun ini saya sudah mencecah 34 tahun. So, what are u waiting for?? Ayuh berusaha.

image : google

MY RIZQ ISKANDAR

Lilypie Third Birthday tickers

Rezeki Untuk Rizq

Lilypie Breastfeeding tickers

My Dear

Daisypath Happy Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers