Wednesday, January 16, 2013

# motivasi # usaha

Genggam Bara Api

Sekejap je dah setgh bulan di bulan Januari.
Hari tu ada la bercerita2 dgn husband.
Propose ke dia utk buat treatment secara serius.
Dia setuju.

Alhamdulillah.
Kali ni mmg tak mau main main lagi.
Tolong. Harap2 aku serius.

Tahun 2012 hari tu dah berlalu begitu saja.
Takde apa treatment yg dibuat secara serius.
Smpai rosak dah BBT temometer haku! Choi sgt.
60hinggit wes.. jgn buat gile nak beli lain. Mungkin bateri abis. Nati lah p tukar bateri. 

Apa je aku buat tahun 2012?
Entah.

Ujung2 tu je ada buat susu kurma n kambing. Eh. Susu kambing n kurma.
Lelain takde rasanya selain bersuka hati bergembira menyusun jadual ke sana ke mari bercuti.
Ke Langkawi lah, ke Melaka lah, ke Bagan Lalang lah, ke Port Dickson lah, ke Krabi lah, ke Redang lah. Dah. Cukup. Jangan nak ber-riadah sgt tahun ni.
Takde la. Org kata jgn pikir sgt. Kalo pikir sgt nanti lagi stress. Jadi, tahun 2012 mmg tahun-malas-nak-pikir-pasal-anak then mmg gegila nak ke sana sini (termasuk ter jebak kaki dalam satu kawah - pastu tarik balik. ahahahah. Keputusan sengal yg aku kenang smpai bebila!)

Dah amik satu keputusan yg berat kan.
Didalihkan kerana nak buat treatment kan.
Jadi, jgn banyak hal. Nak buat, buat bebtul.
Genggam bara api, biar jadi debu terus.

Tapii..... aku berdoa sangat2 pada Allah agar aku dpt conceive naturally.
Kalo buleh tak mahu lah aku tempuhi segala i,i tu. baik iui ka, ivf ka.
Huhu.
Apa pun. Semoga ada hasilnya tahun ni. Insyaallah.

*weekend ni Insyaallah, nak sambung aura healing. Ustaz tu suh bawa madu (bukan madu orang tu.. madu tualang.hahahau). Tak beli lagi ni. Mana tah  nak beli. Kat Festival City tu dah tutup plak kiosknya. Hai... la hai...

kredit : here

MY RIZQ ISKANDAR

Lilypie Third Birthday tickers

Rezeki Untuk Rizq

Lilypie Breastfeeding tickers

My Dear

Daisypath Happy Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers