Friday, April 12, 2013

# am

Pengumuman : Emel Baru

Assalamualaikum.
Sapa follow kebun stoberi, mungkin akan tgk entry yg sama camni.

Dengan ini saya ingin meminta maaf sekiranya ada emel yg saya tak balas.
Bukan saya sombong atau buat tak layan.
Sbb kalo emel, Insyaallah mmg saya tak pernah tak balas. Lambat atau cepat, pasti saya balas. Mmg ada kawan2 yg emel saya utk dapatkan info berkaitan TTC ni dan setghnya mmg dah jadi kawan di FB, Instagram, whats app (we chat je blum. hihi)

Pada yg saya tak balas tu, sebenarnya emel yg dihantar tu tersalah hantar.


Pagi tadi, dpt emel dari kawan kita ni.
Kesian dia. Memacam emel dia dapat katanya. Tanya pasal LPPKN lah, pasal tupperware lah. Huhu. Yer, itu seme emel saya lah tu.
Mungkin ada yg tertaip salah masa nak tulis STOBERI hingga menjadi STROBERI.

Sebenarnya cikstoberi - STO. Bukan cikstroberi -STRO. Itu yg terpegi ke kawan kita lagi sorang tu.

Jadi, untuk mengelakkan permasalahan.
Lagi2 pulak kisah kita ni agak private kan. 
Maka,
segala emel, terus ke emel yg ini saja
idaramli2011@gmail.com

Boleh ya.
idaramli2011@gmail.com

Jangan tertinggal 2011 tu plak. Kang ter pegi ke lain lagi. Huhu.
Jadi, saya open juga comment kat entry ni, utk tgk ada tak sesapa lagi yg pernah emel saya, tp saya 'tak layan'. Huhu. Maaf, maaf, maaf.

Ada setengah emel yg cikstroberi tu fwd semula.

Tapi ada setengah dia dah delete katanya.
Kalo ada yg masih nak dptkan apa2 maklumat, buleh la emel saya semula.
Cuma kalo nak gchat tu payah sket la. Sbb saya byk guna emel cikstoberi tu. Boleh je nak contact thro emel tu, cuma, pastikan eja stoberi tu bebetul lah. STOBERI ya :)

Pada yg mmg dah selalu emel saya ke emel cikstoberi, buleh teruskan. Betul lah tu emel tu.
Tapi, pada yg baru nak emel ke apa, emel trus ke 
idaramli2011@gmail.com ya.
Saya juga akan tukar serta merta alamat emel kat column sebelah nih.
Mekasih ya.

No comments:

MY RIZQ ISKANDAR

Lilypie Third Birthday tickers

Rezeki Untuk Rizq

Lilypie Breastfeeding tickers

My Dear

Daisypath Happy Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers