Thursday, April 4, 2013

# aunt flow # cycle day

April 2013 : CD1


Tgk kalendar bebtul.
Hari ni berapa hb?
Oh. 4 April 2013. Betul kan.

Tgk sekali algi.
4 April 2013. Hari Khamis. Bersamaan 23 Jamidilawal.
Sekejap ja kan. J.Awal, J.Akhir, Rejab, Syaaban - Ramadhan.
Ada something nak ku usahakan sempena nak menyambut Ramadhan ni.
Moga2 Allah memberkati usahakan itu. Amin.

Oke. Tgk balik kalender 4 April ya. Btul kan 4 April.
Haha.
Bukan apa. Last month tersilap tulis. Laju ada org perbetulkan. Hihik.
Betul ya 4 April 2013 hari ni.

Oke lah. 
Tapi CD1 bukan hari ni.
Semalam.

3 April 2013.

Tanda2 bulan ni.
Takde apa sgt. Mild cramp 2,3 days before.
Lain takde. Itu je.


Suppose aku da bule call LPPKN.
Tapi nak dijadikan citer, aku misplaced aku punya kad appoinment.
Mana tah aku letak. Grrr... carik punya carik tk jumpa.
Ini misti akibat pindah rumah tu ari.
Lps tu dah period ni baru jumpa. Heh!
Mana buleh, nurse tu kata sblm period kena amik darah. Hurm.
Tggu cycle yg ni lah napaknya. And this is the last month yg aku buleh deal lagi ngan LPPKN.
Kalo takde.. aku nyer rekod lupus dah.
Hurm.


Tapi.

Mmg sahabat baik betul kan makcik itu.

Cipta rekod. 4 thn setgh. Tak penah delay sehari pun.
Eh. Ada la. Paling delay 5 hari. Tapi itu pun sekali je kot.

Senang kan.
Paling teratur. Paling displin.
Senang aku nak kira in coming date dia.
Pastu kalo nak bercuti ke apa ke, pun aku boleh detect dah.
So, senang la ini kawan.

Hai ya kawan, u tak mau rehat ka?
9 bulan ka? Tak mahu??

Adeiii........

Happy But Sad.
~Google~
p/s : Aku mmg jarang update blog ni. Sgt jarang. Unless ada cerita berkaitan ngan TTC. Jadi, kalo nak meriah sket, pegi la jenguk kebun stoberi aku tu ya. Situ hehari ada memacam. Haha (T___T)

MY RIZQ ISKANDAR

Lilypie Third Birthday tickers

Rezeki Untuk Rizq

Lilypie Breastfeeding tickers

My Dear

Daisypath Happy Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers