Blogger Backgrounds

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

My Dear

Daisypath Happy Birthday tickers

MY RIZQ ISKANDAR

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, November 3, 2011

Mereka Sama

Salam.

Lamanya tak menulis kat sini.
Duk lepak kat kebun stoberi sanun je.

Pagi ni tadi ada course kat USIM. Hari terakhir.
Maka sblm nak start, tgk2 dashboard.
Skali mataku tertancap (eh. Poyo sgt word tertancap ni kut. Haha).

Salu aku napak kat dashboard tajuk entry yg lebih kurang sama.
Tp reni aku jumpa satu kebetulan yg menakjubkan.
Gmbr yg sama, dari 2 kenalan yg punyai latar belakang yg sama.


Kedua-dua mereka dikenali dari alam blog.
Kedua-dua mereka dikenali kerana kisah TTC.
Kedua-dua mereka berjaya conceive dalam waktu yg hampir dkt.
Dan kedua-dua mereka meletakkan gambar scan!

Subhanallah, kebetulan yg aku rasa sangat meng impress kan. Juga di postkan dalam lebih kurang waktu yg sama.

Apa pun tuk Hikari, juga Mar, Kekda doakan agar semuanya selamat.
Doakan kami juga menyusul kemudian nati :)

4 comments:

eKa said...

nak juga...kadang nak ja nanges kuat2 bila tgk org dukung ank :(

Mar said...

Kak. Insyaallah. One sweet day akan sampai giliran akak pulak. Take care. Love u.

hikari said...

tq kekda..
baru pasan entri ni.. insyaAllah, bakal menyusul tak lama lagi..

hikari said...

tq kekda..
baru pasan entri ni.. insyaAllah, bakal menyusul tak lama lagi..