Saturday, January 14, 2012

# IVF # keratan akhbar

IVF dan TAFF

Berita selanjutnya : BeritaHarian

Seronok baca citer camni.
Lama menunggu. Sepasang terus dapat.
Alhamdulillah.

Aku tak igt samada aku penah cerita dlm ni atau sekadar meng google berkenaan Yayasan Fertiliti Tunku Azizah (TAFF). Tp ini ada lagi artikel berkaitan TAFF ni.
Berita Harian
Memang ada kriteria2 cam umur, gaji, tempoh perkahwinan nak apply ni dan mmg ramai la yg menunggu.  Kalo asben n wife bergaji dgn jawatan degree, rasa mmg tak diutamakan. Tp, apa salahnya mencuba. Mana tau ada rezeki kan.

3 comments:

CikPuan Fara said...

betul tu kekda, xsalah mencuba.. berusaha selagi boleh. doa farah selalu untuk geng ttc semua.. chaiyok2 kekda! ^^

baby said...

saya cuba mohon jugak.. mula2 saya email TAFF ni bln May 2011.. saya dah kawen 4tahun... mcm2 saya buat.. IUI pun x berjaya... bila saya dpt reply email bulan July 2011, tp bulan tu juga saya pregnant secara semulajadi... Alhamdulillah... saya cuba TTC sejak hujung tahun 2008... semua x lekat, akhirnya Allah beri juga rezeki... Allah nk uji kita dan dia mahu kita berusaha tanpa kenal erti jemu... :)
cuba je segala jalan yg ada... :)

Eyzamiel said...

Kekda.
tadi kat opis membe eyza siap bawak keratan tu untuk tunjuk kat eyza... kkdg bila fikirkan umur yang makin meningkat ni memang la nak try IVF, tapi kalau nak buat... banyak yang kita kena fikir... Hari tu, Dr O&G eyza sarankan buat kat HKL.. tapi, eyza masih nak try secara lain dulu.. kalau masih xde rezeki baru la fikir nak buat IVF.

MY RIZQ ISKANDAR

Lilypie Third Birthday tickers

Rezeki Untuk Rizq

Lilypie Breastfeeding tickers

My Dear

Daisypath Happy Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers