Blogger Backgrounds

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

My Dear

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, October 9, 2011

Pertemuan Itu : Taman Wetland, Putrajaya

~Kami datang dari latar yang berbeza~

~Detik perkenalan hanya bermula di alam maya~

~Perkenalan berbunga menjadi persahabatan~

~Hanya kerana satu persamaan~

~Persahabatan makin erat~

~Dan kita berkongsi rasa~

~Terima kasih Ya Allah kerana menemukan kami~

~Lupakan segala kesedihan melanda~

~Because we have each other~

*Perjumpaan pertama bersama sahabat2 (adik2 benarnya) TTC.
*Tempat : Taman Wetland, Putrajaya.
*Date : 8 Oktober 2011
*Tetap happening walo hanya kami berenam.
*Insyaallah, akan  dibuat lagi sekiranya ada kelapangan.
*Kisah di sebalik tabir - kebun stoberi.

9 comments:

Fika Ashikin said...

syokkkkkknyeee..tapi kan kekda..kalau fika dtg aritu..kompem i laaa insan paling tinggi skali antara2 uols...!!

PUANSTOBERI said...

Ye lah Fika, kami ni seme rendah2 dan rendang2 belaka..tk tggi cam Fika. Nak wat cena... terima seadanya lah. Huhu :D

Tak kesah la yunk, tinggi ke rendah, yg penting kita bersahabat.

chinta... said...

alahai kekda...dan2 rindu ngan semua yang datang ari2...tapi nape gambar chinta mcm kelakar je...hukhukhuk...

~LeeyanaRadhi~ said...

kekda.. jeles!..uwaaa sobs sobs.,..

kekda, next time buat lg ek..melontor bowling plak ke..ihiihh

PUANSTOBERI said...

CHINTA :

manade kelaka :)
Akak mmg amik gmbr kita yg ala2 candid. Hihi.

YANA :

Ha..cena retu? Oke da sakit tu??

Oke. Lenkali kita buat lain plak.
Kalo boling akak tukang sorang leh? sbb tak reti main boling. Haha :D

Errina.Rahim said...

sorry tak dapat join that day... ada hal yg tak dapat dielakkan..lain kali invite rina k..

Zana Adieyza said...

kekda, seronok betul tgk gmbr2 ni.. x jadi buat keje zana dibuatnya.. hehehehehe..

misskirokuza said...

best3 :))

misskirokuza said...

best3 :))