Blogger Backgrounds

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

My Dear

Daisypath Happy Birthday tickers

MY RIZQ ISKANDAR

Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, October 9, 2011

Pertemuan Itu : Taman Wetland, Putrajaya

~Kami datang dari latar yang berbeza~

~Detik perkenalan hanya bermula di alam maya~

~Perkenalan berbunga menjadi persahabatan~

~Hanya kerana satu persamaan~

~Persahabatan makin erat~

~Dan kita berkongsi rasa~

~Terima kasih Ya Allah kerana menemukan kami~

~Lupakan segala kesedihan melanda~

~Because we have each other~

*Perjumpaan pertama bersama sahabat2 (adik2 benarnya) TTC.
*Tempat : Taman Wetland, Putrajaya.
*Date : 8 Oktober 2011
*Tetap happening walo hanya kami berenam.
*Insyaallah, akan  dibuat lagi sekiranya ada kelapangan.
*Kisah di sebalik tabir - kebun stoberi.

9 comments:

Fika Ashikin said...

syokkkkkknyeee..tapi kan kekda..kalau fika dtg aritu..kompem i laaa insan paling tinggi skali antara2 uols...!!

PUANSTOBERI said...

Ye lah Fika, kami ni seme rendah2 dan rendang2 belaka..tk tggi cam Fika. Nak wat cena... terima seadanya lah. Huhu :D

Tak kesah la yunk, tinggi ke rendah, yg penting kita bersahabat.

chinta... said...

alahai kekda...dan2 rindu ngan semua yang datang ari2...tapi nape gambar chinta mcm kelakar je...hukhukhuk...

~LeeyanaRadhi~ said...

kekda.. jeles!..uwaaa sobs sobs.,..

kekda, next time buat lg ek..melontor bowling plak ke..ihiihh

PUANSTOBERI said...

CHINTA :

manade kelaka :)
Akak mmg amik gmbr kita yg ala2 candid. Hihi.

YANA :

Ha..cena retu? Oke da sakit tu??

Oke. Lenkali kita buat lain plak.
Kalo boling akak tukang sorang leh? sbb tak reti main boling. Haha :D

Errina.Rahim said...

sorry tak dapat join that day... ada hal yg tak dapat dielakkan..lain kali invite rina k..

Zana Adieyza said...

kekda, seronok betul tgk gmbr2 ni.. x jadi buat keje zana dibuatnya.. hehehehehe..

misskirokuza said...

best3 :))

misskirokuza said...

best3 :))