Blogger Backgrounds

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

My Dear

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, September 22, 2011

Cantiknya Si Comot - Ada Kisah Kita


Kredit : Here
Sapa penah baca novel ini?
Bes lah!

Jarang org buat novel pasal nasib org takde rezeki zuriat ni.
Tp novel ni ada selitkan citer tu.
Sgt menyentuh perasaan la bila kita dapat menyelami hati watak Rosmina yg tak dikurniakan anak lepas 2 thn berkahwin. Mak mertua mula menyindir bila si adik ipar da mengandung. Macamana Rosmina berkecil hati bila adik iparnya tu mengeluarkan kata-kata berbisa di saat dia menumpang kasih pada si anak saudara.

Lagi2 plak bila dia penah di operate - buang ketumbuhan.
Jadi dia rasa sgt down dan rasa tak bleh nak bagi zuriat pada Ammar - suami yg romantik bangat.

Seyes bes walo byk sgt konflik.

Lelagi plak dia buat citer tu kat Cameron Highland.
So, bila baca dpt imagine kan.
Aku sker je Cameron Highland ni (ye lah. Tpt byk stoberi kan).

So, sapa sker baca novel, leh carik buku ni.

Pinjam atau beli je trus.

Aku pinjam akak opis punya. Igt tak bes. Rupanya cerita berkaitan diri aku gak.
Ceeewaaahh...

p/s : saya juga punya hobi membaca. Membaca novel adalah satu di antaranya. Jadi pada yg berkongsi hobi ni bleh la kita bertukar2 citer pasal novel menarik kan :))

6 comments:

eKa said...

kekda taw...dah lama eka tak pegang novel.tak tau kenapa...nak kata kekangan masa tak la sgt

Ayien Azreen said...

saya sangat suka membaca dan membeli bahan bacaan... tapi xtau la leh kongsi ke tak ngan uols... sbb saya suka beli novel mistik, thriller, bunuh2, hantu2, suspen... huhu...

::EIDA:: said...

Ida pun suka baca novel.. Nanti nak cari lah.. =)

chinta... said...

assalam kak reen..chinta pun hantu novel..tapi x pernah lak baca novel ni...ley cari petang ni..huhuhu...tankiu kak reen...

eimma's said...

saya suka saya suka..meimei dalam upin ipin..hehe

~ JD said...

kene g carik novel nie la. cam syok plak review kekda ;)