Blogger Backgrounds

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

My Dear

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, September 2, 2011

Kalau Dah Rezeki

JD juga sudah up citer ini.
Aku tgk kat berita mlm tadi trus igt nak buat entry, tp tak sempat.
Sebak plak bila dgr time berita tu.
Masa tu si ayah tgh cakap. Mcm nak nangis dia cakap.
Antara lebih kurang
"Dah 11 tahun saya tunggu, adik saya pun dah 5 anak nya"
Aku pun cam oh....sayu nyer.

Itu lah dinamakan rezeki. Lambat atau cepat, Allah yang menentukannya.
Kita terus berdoa dan berusaha.

Skali dapat terus kembar. Plak tu jadi anak Merdeka Raya plak tu.
Best nya.

Nak kembar gak, pleaseee.... Teheheheeh :)

Ayuh kawan2, kita jadikan pasangan ini pembakar semangat kita...

2 SEPT 2011: Penantian selama 11 tahun bagi pasangan Noor Zainab Paee, 38, dan Faizul Harris Mohd Kamal, 38, berakhir apabila mereka dikurniakan dua anak kembar perempuan pada pagi 31 Ogos lalu di Hospital Pakar Tropicana, Kota Damansara, Kuala Lumpur.

13 comments:

eKa said...

ayuh....bulan puasa pun dah tamat...mari kita marathon utk dptkan twiiiiiiiin !!!

Nana Aris said...

sokong eka!! malam ni jugak kite start..eh ;p

Leeda said...

cemaner nk dptkan twin hua3..

~ JD said...

itu la..sebak sangat bile baca berita2 camnie. kita plak tumpang hepi dorang. nk kembar jugakkkk!!! ;)

pnsusu said...

nak twin gakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

PuanJelita said...

bestnye kalau dapat twin... emmm dah 3 tahun menunggu, kalau dapat kembar 3 pun ok gak hehe

PuanJelita said...

bestnye... alhamdulillah..
dah tiga tahun menunggu ni.. emmm kalaulah dapat kembar 3 pun syok jugak.. hehe

PUANSTOBERI said...

EKA :

Errr.... :D

PUANSTOBERI said...

NANA :

Errr.. lagi skali :D

PUANSTOBERI said...

LEEDA :

Alamak..kena carik petua how to get twin la plak. hihi :D

PUANSTOBERI said...

~JD :

Mari kita berdoa utk dpt kembar juga :D

PUANSTOBERI said...

PNSUSU :

Yep..mari.mari

PUANSTOBERI said...

PUANJELITA :

Insyaallah..ada tu nati rezekinya :D