Wednesday, September 28, 2011

# cerita biasa

Astaga

Kalo aku tau, mmg aku tak gatai tukar URL lah.
Terpaksa plak haku bubuh balik satu persatu bloglist aku yg dah di kategorikan tu.
Hilang skali rupanya sbb aku tukar URL tu.
Haih!

Mujur la ada buat spesel entry retu.
Kutip balik seme dari situ.
Lps tu trace balik one by one dari blog yg dah di follow bagi mana yg tak bagi URL retu.

Aduyaii..

Tp takpe lah.
Skang da kembali oke.
Tak kuasa dah nak tukar URL.

Retu tukar pun ber sebab.
Kononnya takmo org trace blog ni sbb ada pnstoberi.
Tapi rasa cam tak terpakai pun sbb aku nyer 'author' still guna nama tu.

Ah. Pedulik lah.

Asik nak pikir pasal org, hati aku yg tak tenteram!

8 comments:

Mrs.Fiznie said...

saya sudah folo kekda ni :) timasehhhh

chinta... said...

kak reen rindu awak...g mana lama hilang..

ILY said...

Kekda, ptt laa ily takleh access blog akak..tukar link rupanya..haishh..Kekda nih kannn :p

~ JD said...

*hugs*!

puanstoberi said...

MISS BAM :

Wokehhh :D

puanstoberi said...

CHINTA :

Rindu awak jugakkk.... saja bebuat ilang. Hihikss

puanstoberi said...

ILY :

Haha. Tu la tu..tak pandai IT, tp bebuat pandai. Rupanya tak blh nak access bila tukar URL. Miahaha.
Mengong akak ekau ni :P

puanstoberi said...

~JD :

*Hugs*
Ketat-ketat.

MY RIZQ ISKANDAR

Lilypie Third Birthday tickers

Rezeki Untuk Rizq

Lilypie Breastfeeding tickers

My Dear

Daisypath Happy Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers