Blogger Backgrounds

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

My Dear

Daisypath Happy Birthday tickers

MY RIZQ ISKANDAR

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, May 11, 2011

Mimpi Lagi

Lately ni mmg selalu btul aku bermimpi tentang yg satu itu.
Rasanya pada kengkawan lain yg sedang TTC mcm aku ni kalo mimpi yg itu, mmg la mimpi terindah.
Rasa mcm betul. Dan bila tersedar mesti kecewa kenapa hanya mimpi.
Malam tadi pun mimpi lagi. Seronoknya rasa.

Tau kut aku mimpi apa.
Anak.
Yeps. Aku mimpi anak. Anak aku sendiri.
Alangkah seronoknya dapat membelai anak sendiri.
Mendukung dia. Bermain dgn dia.

Tp apakan daya. Semua itu hanya mimpi.

Cuma yg pasti, seingat aku acapkali aku bermimpi, anak tu mesti perempuan.

Tak tau kenapa. Mungkin sbb aku teringin btol anak perempuan.

Tapi aku pernah baca/dgr yg org kata kalo mimpi baby ni ada petanda tak baik.

Tapi, Insyallah bukan kot sbb dengan keadaan aku skang, perasaan tu terbawa bawa ke dalam tidur agaknya.

Alhamdulillah, walo belum pernah merasai nikmat menjadi ibu, tp Allah sering hadirkan dalam mimpi aku. Bangun je gi mandi teringat lagu ni
Tak sanggup kehilanganmu
Walau itu hanya dalam mimpi
Dengarkanlah oh sayang bicaraku
Sesungguhnya
Ku menyintaimu

6 comments:

~S~ said...

husband aku penah bgn pagi. senyum2 dan kate
"abg mimpi ayang pregnant mlm tadik"

erk.. tak terkata ape2. cuma doa. dan sedikit sedey, sbb blm mampu bg die zuriat

AiTotYati said...

salam kekda,
mmg Ai pun selalu mimpi gitu. mmg amat bahagia sekali.

smg permohonan kite akan diperkenankan olehNya

papaYA said...

I once dreamt I was in labour room having labour pain.. And woke-up sweating..
I must've thought too much about it.. :)

mahujadiibu said...

salam..hubby saya selalu dapat mimpi mcmtu..saya xpernah lg..bila dah cakap sayu je rasa hati.sedih je..huhu

PUANSTOBERI said...

~S~

Err..my asben pun penah oh mimpi camtu. Tp dia cam takut2 je nak citer. takut kita terasa kot. huhu

Ai :

Kan..? bila jaga tu mcm ala..kecewanya. mimpi je ke


Yaya :

Hihi..mmg betul2 terbawa2 ke dlm mimpi ne :)

mahujadiibu :

Tkpe..nati Insyaallah dpt yg real punya, tk yah mimpi kot :)

honeylily said...

hani pun pernah mimpi macam tu, tapi hani dapat baby boy...agaknye lah kan...nak nak sangat, terpikir-pikir sampai terbawa-bawa dalam tido..dua kali dah..walau mimpi tapi perasaan tu sangat membahagiakan