Thursday, May 12, 2011

# cerita biasa

Bosan Dan Sunyi

Giler bosan reni.
Rasa masa pun lambat tul berlalu.
Sunyi lak unit aku reni.
Bebudak aku ramai takde. Outstation la, ada urusan kat luar lah.

Yer. I admit. Ni time opis. Aku buat entry.
Aku jarang buat entry time opis. Kecuali entry yg siap di draf. Aku published kan saja. Aku sengaja tak guna auto published. Sbb kengkadang mendalah tu tak berfungsi. Aku ye ye je igt entry tu da kuar, rupanya da jadi draf. Tah pehapa.

Entry waktu opis adalah waktu lunch (yg salunya tak smpat pun nak karang). Dan after 5pm.

Oh. Sebenarnya nak gitau - today is d day.
D day apa?
Day kehadiran sahabat baik.
Jadi ptg ni leh call LPPKN utk appoinment jumpa doktor.
Tau tau betapa berdebarnya rasa hati nak call kali ni mengalahkan nak call utk appmt HSG.
Sbb,
risaunya nak dgr penerangan doktor.
Dan.
Ada yg kata Dr aku dpt tu susah nak jumpa. Tentah tak dpt kut appmt bulan ni.

Tapi.
Takpe la kalo tak dpt pun. Aku pun tak terlalu rushing.
If tak dpt jumpa kita try natural yew.
Ada satu menda aku patut buat waktu 1st day period smpai ari ke3.
Tp bln ni napaknya tak dpt la kut. Bln lps buat, tp sbb HSG dia jadi ting tong.

Hurm.
Apa-apa pun tunggu ptg kang yer.
Sbb kena call waktu petang utk appoinment.

Oh. Lupa. Thanks pada kengkawan yg memberi pendapat pada entry dalam dilema tu.
Igt nak solat istiqarah malam ni sempena keberkatan malam Jumaat. Tp nyer kawan baik da dtg, kena ikut instinct je la napaknya. Huhu :D

2 comments:

Fika Ashikin said...

cik p dah mai ke?? bagosla dia mai..xyah risau2 lg kan :) awat n3 kekda hat raba perut tu..geram je baca..ape dorang ni kan..iskkk...

puanstoberi said...

Fika :
yeps... shbt baik akak tu on d dot dia mai. teheheheh.
Raba prut tu?? tu mmg hobi dia kut, dok raba prut org. hahaha :D

MY RIZQ ISKANDAR

Lilypie Third Birthday tickers

Rezeki Untuk Rizq

Lilypie Breastfeeding tickers

My Dear

Daisypath Happy Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers