Friday, May 6, 2011

# cerita biasa

Keyword Yang Berkunjung

Haha. Takde stori pasal treatment or TTC yg nak di up kan.
So, kita santai2 citer pasal keyword.
Jenguk keyword blog ni kat Nuffnang.
Maka terkeluarlah ini.

Hik hik.
Oke kita tgk satu persatu yer.

1) Rajuk Jiwa Menanti Permata 
-ok la. takde apa la yg kelakar.

2) Borang untuk ujian kumpulan darah 
-ha ni mesti termasuk kat entry ujian darah yg aku buat kat LPPKN. Maaf le kalo tk dpt apa dicarik yer. Hik hik.
Nak buat ujian takyah borang kut. Pegi je kat spital.
3) nak keluar akaun kedua kwsp nk kawin 
-alahai... ni mmg rasa cam kelakar, tp pada masa yg sama cam kesian plak. Satu, sian sbb kat blog ni mmg takde la apa dihajatinya tu. Keduanya, buleh kuar duit KWSP eh utk kawin? Lps tu mesti dia kecewa sbb pasal akaun kedua kwsp ni aku citer pasal buat treatment utk dapat anak pulak. Org tu baru nak kuar duit utk kawen, aku da citer treatment tak dpt anak. Hihi.

4) prosuder h.s.g di jalankan (mmg ditaip begitu yer. aku copy n paste je ni)
-ha.. yg ni betul la kalo masuk sini. Tp aku nyer takde la detail sgt 'prosuder' nyer. Ngeheheh :D

5) Jurnal susu kambing 
-gulp...??? apa kah yg dicarik oleh pencarik?? jurnal?? susu?? atau kambing?? ada ke jurnal susu kambing. Ada ke keyword aku yg aku tulis camni? Teheheheh.
Tp aku yakin ni mesti termasuk kat entry susu kambing tu.
Sini adalah blog My TTC Journal. Jurnal utk aku tulis pahit manis utk conceive, bkn jurnal susu kambing atau jurnal jual susu kambing mahupun jurnal kambing. Teheheheh..... adehh..pelawok..pelawokk...

No comments:

MY RIZQ ISKANDAR

Lilypie Third Birthday tickers

Rezeki Untuk Rizq

Lilypie Breastfeeding tickers

My Dear

Daisypath Happy Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers