Blogger Backgrounds

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

My Dear

Daisypath Happy Birthday tickers

MY RIZQ ISKANDAR

Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, July 27, 2011

Rompers Cute

Dalam banyak2 baby clothing,
aku paling geram dgn baby rompers.
Tatau pasal.
Tp mmg geram, suka, seronok tgk baby rompers.
Apa tah lagi tgk baby pakai rompers.
Geram banget tu.

Retu masa gi Bandung napak rompers ada gmbr stoberi.
Eih. Nyaris aku tak beli je.
Beli kang, bawak balik misti kena bising ngan laki aku.
Cute mute. Geram gile.

Meh kita cuci mata meh ngan rompers nih.

Kredit : Here
Alolo... stoberi ada, bee ada, temikai pun ada.
Utk stoberi junior nati harus la stoberi kan. Hikss.
Kredit : Here

Huppp...ini lagi bes. Harus dicarik nati. Tak kira la anak boy or gal. Hihi
Kredit : her
Suka kalo skali tutup kaki ni.

Kredit : here
Camni pun comey.

Kredit : here
Sesuai sgt kalo anak twin. Hikss

kredit : here

Pooh. Nomey nomey

4 comments:

fathy amany said...

kakeda cute2 ye....
geram jer tgk baju diorg
kalo g kids department tu
mau rambang biji mata tgk bju bby..

mahujadiibu said...

gerammm...ada kawan saya sorg tu gilo strwberyy jugee..hehee

Ayien Azreen said...

sukanyer... geramnye... comelnyerrr

PUANSTOBERI said...

FATHY AMANY :

Tu la pasal Amany, tentah nati kan, kalo kita peknen da penuh satu lemari ngan baju baby nih. HIhi

JULIE :

Ye ke..wah..ini leh geng ngan akak ni. Hihi :)

AYIEN :
Hiksss... :D