Blogger Backgrounds

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

My Dear

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, July 7, 2011

Meluat

Si A : Eh. Dah pukul 5 ni. Nak balik dah ker?
Si B : Yelah. Nak balik lah ni. Nak jumpa baby.

Si A adalah Aku. Dan si B adalah lelaki yg mcm seolah2 dia sorang je ada baby.

Maka nak tau apa jawab si A.

Eleh..! mcm kau sorang je ada baby la.

Dan tatau la si B ni dengar ke tak.
Dalam hati si A mmg sakit amat.

Aku tau, ko mmg pikir ko hebat amat la kan sbb buat bini ko sekelip mata, sekali pancut terus mengandung kan.
Dan kau pikir dgn kata2 kau 'nk tgk baby' tu kira mcm nak kata kat aku 'padan muka ko, ko takde anak, balik rumah takde sapa nak tengok'.

Satu menda je dari aku - gi mampp... kau jangan berlagak sgt. Nati bila di tarik balik ke belagak kan kau tu, baru ko tau langit tinggi rendah.

So, takyah nak perasan haibat sgt sbb ko bleh dpt anak awal, seawal yang mungki dan bikin hati aku meluat okeh. 
Benci! Serius benci!
Mmg tak kan aku tegur ko dah. Titik!

*mmg perasaan bercelaru - sahabat dtg lagi tepat pada masanya. Penattt... aku penatttt.....

Edit :
Utk citer panjang berkaitan perkara ini bleh tgk kat blog utama saya.
Cabaran ari ke 22.
Bkn saya sengaja nak emosi. Ada sebab utk saya berpikiran sebegitu rupa.
Maafkan jika entry kali ini agak kasar.
Terima kasih pada yg komen, tp maaf kali ni utk keamanan sejagat seme komen terpaksa di disable :)