Blogger Backgrounds

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

My Dear

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, April 21, 2011

HSG : Debaran Makin Terasa

Sian blog ni.
Takde citer plak kat sini semenjak 2 menjak nih.
Sbb takde lagi citer pasal TTC.
Esuk aku kena pi KPJ.
Appmt utk HSG.
Takut.
Tp takpe lah.
Selagi tak buat selagi tu tatau apa masak elah perut ni.
Nak kata period tak stabil.
Oke je. On d dot tetiap bulan.
Apa kena ah?

Dari tertanya2 baik aku buat je.
Abis citer.

Doakan aku yer kawan-kawan.

*Owh. Rugi malam Jumaat ku.. hahahaha.. tkpe, mlm ni kita 'study' yer supaya esuk tak rasa sakit. Hik hik.

8 comments:

Irtiyah said...

Salam

Semoga semua berjalan lancar.
Tak de apa lah yang.. jangan risau ye.
:)

E K A said...

eka doakan smoga sgalanya berjalan lancar.aminnnnnn

~S~ said...

tingin gak sbaner nk pegi LPPKN. tp skng ni wat dekat Pusat Pakar Wanita Medina. sbb alkisahnye dlu pegi stu yg dapat detect segala bagai tu.

ermmm...

semoga sok sume lancar ye

sufiza said...

semoga semua dipermudahkan esok..aminn

hikari said...

amin... moga ada berita baik tu nanti.. study.. jangan tak study.. hehe

su su said...

moga dipermudahkan oleh ALLAH,,,amin

Mar said...

kak. moga semuanya berjalan lancar petang ni.

Fika Ashikin said...

caiyok2..!!! semoga semuanya okey2 saje..jgn takot2..dan bersedia utk menerima apa2 saja kemungkinan..fika doakan tiub kedua2nye normal..insyaallah..~!!