Blogger Backgrounds

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

My Dear

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, April 14, 2011

Rawatan : Segalanya Bermula

Akhirnya....
Alhamdulillah... segala berjalan lancar spti yg dirancang. Terima kasih Ya Allah kerana mempermudahkan urusan ku.
Takde rasa tertekan utk yg pertama ini.
Cuma ada la sedikit.. Just minor problem je. Tp tidak membuatkan aku stress.
Aku tau ini baru langkah pertama.
Byk lagi langkah kat dpn yg akan ku lalui.
Cuma... langkah pertama ini penting utk aku lebih bersemangat utk terus melangkah.

Segalanya akan diceritakan lebih lanjut utk journal ni.

3 comments:

eyza said...

Alhamdulillah... dapat dr apa? ramai yang cakap dr hamizah ngan dr ghaffar ok... Semoga dipermudahkan segalanya..

papaYA said...

Dah jumpa Dr. Ghafar semalam..
Dia sangat ok dan dia pandai tackle masalah tak nampak macam masalah dan kami pun jadi tak berapa risau...

PUANSTOBERI said...

Eyza :
Alhamdulillah..moga nxt step pun berjalan lancar.

Yaya :
Hik hik..seb bek Yaya ptg kan?? kut tak leh kita jumpa. hiihi :D