Blogger Backgrounds

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

My Dear

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, April 23, 2011

Terima Kasih Kawan

Kita mmg tak pernah bersua muka.
Kita mmg tak pernah berkenalan secara dekat.
Cuma kita ada persamaan iaitu berada dalam kasut yang sama.
Dan persamaan itulah yang mewujudkan satu rantaian ukhwah yg tidak ternilai harganya.

Kita saling memahami apa yg dirasakan.
Kita saling bertukar semangat.
Dan kerana semangat itu lah yg membuatkan aku kuat untuk menghadapi ujian demi ujian.

Biarlah apa org di luar sana katakan.
Hanya kita yg melalui nya saja mengerti perasaan ini.

Dan ketika aku memerlukan semangat, aku tau kawan2 ini selalu ada.



Terima kasih kawan.
Doa ku utk kalian moga apa yang dihajati akan terlaksana.

Utk mereka dan semua kawan2 yg sentiasa bersama, hanya ini yg dapat diberikan, tanda persahabatan kita di alam maya.

8 comments:

E K A said...

tima kacih bunga tu...wangi...bau harum sampai sini.eheheh.kekda eka nak pasword.dah anta kat gmail kekda byk kali tak lepas...line tenet
bengong kot

Mar said...

cantiknyaaaa bunga tu. tq kak. muah muah. kak, nak password jugak.

eyza said...

hanya kita yang alami jer yang faham perasaan masing2... sama2 la kita semua bagi sokongan.. yang x alami, tak amik peduli pun.... bunga tu untuk eyza sekali x? :)

sufiza said...

comel yer bunga...mekasihh...

PUANSTOBERI said...

Eka :
Kekda pun bila tgk munga tu rasa mcm wanginyerrr.. hihi.
Ha..jap gi akak msg dlm inbox yea
^.^

Mar :
Oraits..welkam.. nati akak kasik yea :*)

Eyza :
Yepss..sure..utk eyza skali la tu.. amik..special tu utk kengkawan yg sama kasut ni ≧◡≦

sufiza :
camer-camer.. hiksss ≧◔◡◔≦

honeylily said...

canteknyerrr...

E K A said...

hwarhh.sedih eka pun penah rasa apa yg kekda rasa tu....kadang2 rasa cam eka ni jijik sgt sbb tak pregnant lg.td pun dah kene...ada cikgu laki tu bermulut puaka dgn eka...sedih tau...tp malas la nak amik port sgt.sbb alih2 nampak muka tu jugak...so eka bt cam tak dengar...tak layang lgsg apa yg dia kata...kadang2 derang ni tak pk kesensitifan org lain...sbb tak kene tang btg hidung seniri.yg eka hanginnya, bila geng bujang tanya.eh bila nak preggy ni...eka leh trima kalu dia ckp personally dgn eka.ataupun kalu dia tu mmg betil2 close dgn eka.tp......hmm tah la.mls nak kata apa.eh...tetiba...luahan perasaan sapa sbenarnya ni.over pulak terkomen.ehehhe

PUANSTOBERI said...

Honeylily :
Yesza..amik ler.. adiah utk kawan2.. :)

Eka :
Kita hadapi je lah dgn sabar kan :)