Blogger Backgrounds

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

My Dear

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, April 5, 2011

TTC : Temukanlah Mereka

Jalan2 tadi. Terjumpa satu yg bes. Antaranya ini.

Tp ini gmbr still. Nak tgk gmbr visual yg ada gerak2? Ada kat sini -Menstrual Cycle

Cena lah keadaan aku sebenarnya yer. Jauh tu kalo nak ikutkan sperm tu kena  'berenang'. Naik bukit turun bukit. Adeh.. awat la korang tak bertemu ah?? Takkan tak pernah berselisih kot. Ke korang buat tak kenal jer? Alahai. Tegur2 la kalo jumpa tu, ke suma berbudi bahasa, memalu nak mulakan langkah, bertolak tolak, sudahnya satu pun tak 'lekat'. Uhuks.
Kredit : Here
Oh Tuhan, temukan lah mereka,
Kredit : Here
Agar aku berpeluang untuk yg satu ini.
Kredit : Here

Aminnnn Ya Rabbal Alamin...

8 comments:

eimma's said...

ameeennnnn

~S~ said...

aminnn

honeylily said...

amin..
doakan kita sama2 dikurniakan anugerah teragung ini

PUANSTOBERI said...

eimaa, S, honeylily :
Thanks korang... *hugs*

PuaN su SU said...

amin.....moga ALLAH permudahkan urusan...amin

papaYA said...

Amin untuk kita semua :)

*hugs*
-Yaya

PUANSTOBERI said...

Su & Yaya.
Thanks

*hugs*

Fika Ashikin said...

Aminn utk kita semuaa :)