Blogger Backgrounds

Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

My Dear

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, April 28, 2011

TTC : Suhu Hari Ini

Pagi tadi check suhu cam biasa.
Agak tinggi. 36.22 darjah celcius
Tp aku tak rasa ini masa 'bertelur'
Sbb rasa mcm cam 2,3 ari lepas je.
Sbb 2 ari lepas pun suhu mcm tinggi.
Bln ni suhu aku tak stabil sungguh.
Bln lepas bes. Stabil je. Dan boleh agak la bila 'bertelur'

Mungkin sbb aku mcm tak sihat kut ari ni.
Suara da sengau.
Smlm kat opis pun aku telan 2 bijik panadol.
Mungkin demam dalam tak demam la kut.

Oke lah. Ada meting JKPAK ni.
Jap lagi kita smbung.
Oh. Dah la jadi urus setia.
Perlu guide meeting. Guide Pengerusi.
Byk bercakap.
Suara sengau. Cena?

Jgn la tak sihat.
Da berangan nak mandi swimming pool neh.

7 comments:

~S~ said...

sgt sonot da stat charting. i tak start2 lagik. ajak hubby kuar carik termometer tak jumpe2. aisehhhh

su su said...

nak ikuttt mandi swimming pool

papaYA said...

Selesai JKPAK.. Yay! :)

fadwah said...

~S~ termometer tu dekat guardian pun ade tapi kene tanyer dengan salesgirl tu sbb die letak kat lam cermin..;p gud luck dengan sume yang baru berjinak2 dengan BBT nih termasuk k.reen..;)

PUANSTOBERI said...

~S~ :
Tkpe, nati da jumpa termometer tu cuba a.s.a.p oke (✿◠‿◠)

su su :
jom la.. lalalalalal <(^,^)>

Yaya :
Eh. JKPAK gak reni yer? Yey! Akak da suku thn ke2.. KPI..KPI... ๏̯͡๏

Fadwah :
Ye..maceh..maceh..=^.^=

Mar said...

berdasarkan BBT bulan lepas, masa bertelur mar dijangka hujung minggu ni. hehe...

kak. chaiyok2. ada org lepas buat HSG terus mengandung. harap kak reen pun jadi salah sorang tu. amin

PUANSTOBERI said...

mar :
wah...apa lagi... caiyok caiyok gak la. teheheee

harap2 la kan Mar, Insyallah..